راهنما

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا دسته بندی محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود. در صورتی که سوالی داشتید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود.در صورت نیاز  با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.

هزینه بسته‌بندی و ارسال با پیک اکسپرس در تهران و البرز چقدر است؟

سفارشات بالای 800 هزار تومان، به صورت رایگان بسته‌بندی و ارسال می‌شوند. برای  خرید زیر 800 هزار تومان، هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش با پیک اکسپرس به تهران، 39  هزار تومان و به شهرستان‌های استان تهران و البرز 42  هزار تومان است.

نحوه تحویل کالا در محل به چه صورت است؟

سفیر  پست موظف هستند درب اصلی ساختمان منتهی به خیابان پس از برقراری  ارتباط با مشتری، کالا را تحویل دهند. در نظر داشته باشید امکان حضور درب  واحد برای سفیر مقدور نیست.

چطور از زمان بندی ارسال سفارش مطلع شوم؟

در  هنگام ثبت‌سفارش و بعد از مشخص کردن آدرس و انتخاب روش ارسال، می‌توانید  زمانبندی‌های موجود برای ارسال را مشاهده کنید. پس از ثبت سفارش نیز می‌توانید زمانبندی دریافت کالا را از  طریق پیامک ارسالی یا از طریق بخش «سفارش‌های من» در حساب کاربری خود مشاهده کنید.              

چطور کد رهگیری پستی را دریافت کنم؟

اگر کالا توسط پست سفارشی برای شما ارسال شده باشد، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در بخش «سفارش‌های من» در حساب کاربری شما در سایت نوری شاپ ثبت و از  طریق پیامک برایتان ارسال می‌گردد. با استفاده از این کد رهگیری، می  توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

شرایط  بازگشت کالا چیست؟

به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده  باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و  مابقی برای شما واریز می‌شود. انصراف از کل سفارش شامل هزینه ارسال نمی‌گردد.

کالا را به چه روشی پس بفرستم؟

پیش  از هر چیز، برای مشخص کردن روش بازگرداندن کالا، با امور مشتریان نوری شاپ هماهنگ نمایید. بازگشت کالا در استان‌های تهران و البرز در زمان هماهنگ شده  توسط پیک نوری شاپ انجام می‌شود. هزینه بازگشت کالا از شهرستان ها به عهده مشتری است،  

تسویه حساب کالای بازگردانده شده چگونه انجام می‌شود؟

پس  از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی،  هزینه کالا  به اعتبار مجازی مشتری در سایت نوری شاپ واریز می‌شود.

در چه مواردی می‌توانم نظر خود را ثبت کنم؟

در تمامی موارد مربوط به کیفیت محصول و تجربه استفاده از آن می‌توانید نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید. نظرات ارسالی باید منطبق بر شئونات جامعه و با بیان رسمی و به دور از توهین باشد. دیدگاه شما پس از بررسی و  تایید، در صفحه محصول مرتبط، نمایش داده خواهد شد. در نظر داشته باشید موارد مرتبط با موجودی، قیمت محصولات و خدمات پس از فروش را از طریق امور مشتریان فروشگاه نوری شاپ پیگیری فرمایید.